LEVERINGSBETINGELSER


Fraktmetode

- Servicepakke
Den vanligste fraktmetode som dekker hele landet. Pakken blir da utlevert fra nærmeste postkontor/ post i butikk. Når en pakke har kommet til postkontoret får du tilsendt en hentelapp. Hvis du ikke henter pakken i løpet av 7 dager får du en ny påminnelse i posten. Dersom du ikke henter pakken innen 14 dager blir pakken sendt i retur til oss.

Hvis vi ikke har varen på lager må den bestilles inn fra leverandør og leveringstiden kan variere.

Fraktpriser

Vi har fast fraktpris på kr. 99,- inkl. mva. uansett størrelse på pakken eller hvor i landet du måtte befinne deg (utenom Svalbard).

Sporingsnummer

For å spore pakken din kan du logge deg inn og spore pakken direkte fra ordrehistorikk på din kontoside. Sporingsnummeret blir også sendt til deg på e-post slik at du har mulighet til å spore pakken via posten.no

Leveringstider

Vi sender normalt sett varene innen 1-2 virkedager etter at betaling er registrert. Leveringstid 1-5 dager, avhenger av hvor i landet varene skal leveres. Enkelte produkter kan ved høy belastning ha noe lenger leveringstid. Dette vil du bli informert om på e-post. Alle våre leveringer sendes med Posten. Pakken kan spores, og du varsles om at sendingen er ankommet via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen.

Vi må imidlertid ta forbehold om feil i lagerstatus. Hvis vi ikke har varen på lager må den bestilles inn fra leverandør og leveringstiden kan variere.

Uavhentede pakker

For uavhentede pakker forbeholder vi oss retten til å debitere kunden kostnadene for returfrakt, ekspedisjonsavgift og håndteringskostnader (kr 200,-). Ved uavhentede forsendelser som blir sendt som postoppkrav vil det bli sendt faktura på beløpet.

Hvis du benytter deg av angreretten må du kun betale kostnadene rundt returen, jf angrerettloven §15.

Feil vare er levert

Vi har gode rutiner for å fange opp eventuelle plukkfeil før varene blir sendt. Det kan allikevel forekomme at en vare har blitt feilmerket av oss eller hos leverandør.

Hvis du benytter deg av angreretten må du kun betale kostnadene rundt returen, jf angrerettloven §15.

Hvis du skulle oppdage en feil er det bare å kontakte oss på e-post eller telefon. Vi dekker selvfølgelig kostnadene rundt å få rettet opp i feilen. Eventuelle feil må meldes fra til oss innen rimelig tid. Varen skal returneres i original emballasje og med ubrutt forsegling.

Transportskader

Hvis du oppdager transportskader allerede ved avhenting på postkontoret må du melde fra om dette på stedet. Om du oppdager skaden først når du kommer hjem og åpner emballasjen: ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasje tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. Send så varen sammen med skadeskjemaet i retur til oss. Vi står for fraktkostnaden når det gjelder skadede varer.

Sendinger til Svalbard

Vi sender ikke pakker til Svalbard.

Sending til utlandet

Per dags dato sender vi ikke ordre utenfor Norge. We do not ship orders internationally.