OFTE STILTE SPØRSMÅL


Hva gjør jeg hvis jeg ikke har fått det jeg bestilte?
Hvis du ikke har mottatt de varene du bestilte bør du kontakte kundeservice på kundeservice@bilpleieshop.no, så ordner vi dette så raskt som mulig.

Hva gjør jeg hvis en vare er skadet eller ødelagt i forsendelsen?
Hvis du oppdager transportskader allerede ved avhenting på postkontoret må du melde fra om dette på stedet. Om du oppdager skaden først når du kommer hjem og åpner emballasjen: ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasje tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. Send så varen sammen med skadeskjemaet i retur til oss. Vi står for fraktkostnaden når det gjelder skadede varer.

Hvor lang er leveringstiden?
Lagerførte varer sendes som regel i løpet av en virkedag.

Hvor mye koster levering?
Du kan se leveringskostnad når du går til kassen. Ordre fra og med kr. 1500,- er gratis frakt. Ordre under dette har fast pris på kr. 99,-